Vyberte stránku

Před pár dny jsem byla u kamarádky v Praze a bavili jsme se o mém kurzu pro finanční poradce, který připravuji, a který měl být původně hotový už někdy v říjnu 2016, ale nakonec jsem se rozhodla ho co nejvíce nadupat informacemi a tak jsem raději s jeho prodejem ještě počkala, ať to stojí za to. Ale o tom jindy. Dnešní článek je o finančních poradcích a o tom, jak zaspali dobu.

Děkuji Míšo za super večer, kdy jsem si uvědomila hned několik věcí a ráda se s vámi o ně podělím.

Stará pravidla 

Za posledních 6 měsíců jsem mluvila s několika různými finanačními poradci z různých finančně poradenských společností a všichni měli jedno společné. Všichni stále získávají klienty tím, že jim donekonečna telefonují, zvládají jejich námitky a snaží se je jakkoliv dostat na schůzku.

Popravdě tohle už podle mě v dnešní době internetu a sociálních sítích dělá jen blázen.

Ano, i já jsem dříve podnikala ve financích tak, jak mě to kdysi někdo naučil. Získávala jsem klienty úplně stejně. Každý čtvtek jsem měla nachystanou hromadu kontaktů (min.100 čísel) a celý den jsem je obvolávala, abych si na další týden domluvila 10 nových schůzek.

Už dopředu jsem věděla, že něco odpadne, takže jsem ještě pro jistotu dovolávala další schůzky v pondělí dopoledne. Z této vyšťavující práce byli většinou tak 3 nový klienti, se kterými se opravdu něco realizovalo. Slyšela jsem tolikrát NE, že už jsem asi na to imunní. Tohle jsou moje čísla z roku 2014 až do začátku roku 2015.Moje poslední call párty byla na začátku února 2015. Dnes už to jsou pro mě jen vtipné vzpomínky.

Doba se změnila 

Je důležité si konečně uvědomit, že se doba změnila a s tím i klienti. Vlasně všichni o tom už dlouho mluví, aspoň v mém okolí to tak bylo, ale nikdo s tím už nic nedělá. Před dvěma lety jsem se to rozhodla změnit a dnes vám díky tomu můžu ukázat nová pravidla, nové postupy, díky kterým jsem za 2 roky vybudovala jednoduchý systém, který mi každý den přináší nové klienty.

A nejlepší na tom je, že to zvládnete v mnohem kratším čase než jsem na to potřebovala já, budou vám stačit pouhé 2 měsíce, protože vám vše ve svém kurzu pro finanční poradce ve 21. století předám v takové formě, že když i vy budete tento postup aplikovat stejně, tak i vám bude automaticky přivádět nové klienty a zároveň vám podpoří vztah s těm i stávajícími. Vlastně vám vše pomůžu nastavit a vybudovat úplně stejně, jak mám dnes já. 🙂 A to už velmi brzy…

 Buďte normální 

Představte si, že vám volá neznámé číslo, zvednete to a tam se představí nějaká kadeřnice, že má kontakt od vaší společné známé, a že by vás chtěla ostříhat. Dokonce vám nabídne, že vás ostříhá zadarmo a pak se uvidí, jestli se vám to bude líbit nebo ne. Půjdete se za ní ostříhat?

S velkou pravděpodobností ne. Proč? Protože k takovému člověku nemáte důvěru, nevíte, co od ní můžete čekat, co když vás špatně ostříhá? A vy pak očekáváte, že vám lidé s radostí svěří své peníze, když byste ani své vlasy nesvěřili kadeřnici, která vám takhle zavolá a nabídne vám ostříhání? A jak nabízíte lidem vy svou službu finančního poradenství?

Ale ono to takhle ve světě naštěstí nechodí. Takže se začněte chovat normálně a přizpůsobte se moderní době. Zamyslete se nad tím, podle čeho jste si vybrali svou kadeřnici, účetní, oblíbenou restauraci, produkt, který jste si minulý týden koupili, podle čeho si vybíráte e-shop na internetu?

Nová pravidla

Věděli jste, že průměrný člověk denně stráví: 

  • online 7,6 hodiny
  • čtením emailů 2 hodiny
  • nakupováním online 30 minut
  • na sociálních médiích 2 hodiny?

Je načase tyto čísla brát vážně…

Strýček Google je můj velice dobrý kamarád. Když něco potřebuji zjistit, najít něco či někoho, nebo řeším nějaký problém, tak ať jsem kdekoliv, tak mám sebou vždy aspoň mobil a v něm data nebo najdu wifi a googlím. Děláte to taky? A dělají to i vaši klienti?

Jak jsem řekla Míši, nedávno jsem v Jihlavě potřebovala najít švadlenku, ale kámoš Google mi nepomohl, nechápala jsem to, byl to nezvyk, že něco na Google není. Kde jste vy, když vaši klienti hledají něco ohledně financích na Google?

Vaši potencionální klienti zadají denně klíčová slova na Google. Klíčovým slovem myslím to, s čím lidem můžete pomoci a oni to zadávají úplně přirozeně do vyhledávače, jako například: je lepší životní pojištění nebo úrazové, jak vyřídit hypotéku, úroková sazba u hypoték, jak sloučit dluhy, kde spořit dětem, atd.

Když jsem zadala na Google třeba klíčové slovo: rozdíl mezi úvěrem ze stavebního spoření a hypotékou, tak dokonce hned na první straně (záleží také na uložených na cookies) je odkaz na můj článek, a to je ve světě internetu velká věc! Díky tomu se na můj web dostává spousta lidí, kteří zrovna řeší úvěr na bydlení a neví pro který úvěr se rozhodnout, někteří z nich se mi poté sami ozvou, požádají mě o pomoc a tak se stávají mými klienty. Proto už na schůzkách neotravuju své klienty o kontakty a nemusím mít call párty.

Ale nechci tím říct, že hned musíte mít webové stránky, důležitější je prvně pochopit strategii a až poté se pouštět do akce. Já osobně mám web www.zatracenedobrerady.cz až od dubna 2016, předtím jsem získávala klienty jen ze sociální sítě Facebook a šlo to báječně.

Navíc Facebook se snaží, aby ho moc jeho klienti neopouštěli a tak se snaží webové stránky úplně nahradit, ale o tom se můžete více dozvědět v kurzu, který na tohle téma připravuji a kde prozradím vše, co jsem se za dva roky o Facebooku naučila a vyzkoušela. Ve článku Jak získávám nové klienty se dozvíte v konkrétních číslech kolik nových klientů jsem díky Facebooku dokázala získat, klikněte zde >>

Přizpůsobte své podnikání ve financích dnešní době a staňte se úspěšným finančním poradcem ve 21. století. Ráda vám s tím pomůžu. Více o kurzu zde >>>

PS: Chcete-li další tipy a triky pro vytvoření vašeho nového systému pro získávání klientů, který bude fungovat automaticky a 24 hodin denně, klikněte sem a zdarma vám pomůžu vše v následujících 7 dnech nastavit.

Přidat komentář

komentářů